Back in the US

Sådär nu va man tillbaka i staterna efter 9 dagar i lovely Sweden. De va ju helt underbart o bättre väder hade man ju inte kunnat önska. De va nästan lite för kort tid men jag försökte spendera en massa tid med en massa människor.

Men de va skönt att komma hem igen, med massa baggae. Nu kan man leva som utlandsvensk igen. Äkta kopparbegrs äpple cider, me like :)

I morse vaknade jag halv 6 o kunde inte somna om. Sen väckte jag min darling vid 7 o tyckte de va dags för han att gå upp. Han blev inte riktigt glad när han såg vad klockan var.

Idag blir de till att städa o packa upp. O tvätta o plugga lite. Skulle jag ju gjort hemma under veckan men de va liksom inte riktigt läge för de..haha..

Får bli bilder o sånt senare..

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0