Helgen

Redan tisdag kväll nu, fatta att jag åker hem till lovely Sweden på torsdag. I cant wait. Längtar tills jag står på landvetter o få träffa hela min familj.

I fredags var vi som sagt ute. De va jag o grabbarna. Mycke trevligt, vi pratade om att ha vårens första bbq söndagen när jag kommer hem. Sen på lördagen va man ju lite halvseg men jag försökte få lite ärenden gjort o damsög (stavas de så?) bilen. Sen blev de lite plugga. På söndag hade jag study grupp på borders. Var inte speciellt aktiv utan mest trött.

Nu sitter jag på historia lektionen o vi har precis haft ett prov. Vet inte hur de gick men vi får hoppas på de bästa. Jag har tankarna någon annastans. Måste börja packa snart, vet inte alls vad jag ska ha med mig. Blir ganska lite packning för jag ska ju inte vara borta så många dagar o sen vill jag ta med mig tonvis med grejer tillbaka från Sverige. Ja ni förstår.

Vädret är ju helt koko som vanligt. Ena stunden 20 grader o sol o nästa åska, blixtar, regn o kalla vindar.

Åhhhhhh vad jag längtar tills torsdag, ja till fredan men ni fattar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0