I skolan

Har sitter man i skolan nar de e ca 25 grader ute. Men jag har massor att plugga till nasta vecka. Man far ju se det positiva att de e over snart, valdigt snart. Klockan tolv ska jag mote 2 fran min historia klass, vi har varat slutprov pa tisdag o ska plugga tillsammans, efter en timma av massa tjot. O sen blir de ju Philadelphia. Sen vet jag inte mer.

Har 4 arbeten som ska in nasta vecka. O 2 prov. Vi har aven 2 muntliga 3 redovisningar. O 1 engelska quiz. Sa jag har o gora. Men sen e de over for ett tag :)

Na nu ska jag skriva lite om Abigail Adams, frugan till Usas andra president, John Adams. Sadar nu har ni lart er nagot nytt :)

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0