Fab

Igår gjorde jag en helt fab köttfärslimpa. Den var urgod, o jag va mäkta stolt eftersom det var första gången. De va ju himla smidigt också, istället för att stå o rulla o steka köttbullar. Darling tyckte också denna va himla najs.

Igår var vi trötter o somnade innan kl 11.. Drömde om min lilla vovve. I cant wait till imorgon då vi ska hämta honom. Hoppas han blir glad att se oss.

Igår tog jag en promenix igen, 5km. I solen, de va ganska svettigt. Sen åkte jag till dollar tree o handlade lite småprylar. Där va de en kvinna förra mig i kön som hade handlat saker för 9 dollar (ca 70kr) då skulle hon betala med check som tar hundra år att betala med. Jag fattar inte det här landet ibland. Varför använder de fortfarande checkar?? Why? Vi betalar våran hyra med check, det är så stenåldern!!!

Idag blir det en tripp till IKEA med Jossan. Har ingen lingonsylt kvar o de e ju himla viktigt. Sen kan man ju alltid köpa en massa annan skit :)... Löve IKEA.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0