Today is the day

Snart ska vi åka o hämta våran lilla baby. Jag längtar, kan man sakna en hund så mycke? Haha...

Igår skulle jag vara hemma o slappa men det slutade med att jag följde med darling till New Jersey där han skulle hämta några bildelar. Jag körde dit för darling behövde ringa o beställa alla grejer och i New Jersey är det förbjudet att prata i telefon när man kör om man inte har handsfree. Köra i NJ kl 4 en fredags eftermiddag är inget jag kommer göra igen kan jag säga. Gosh sjukt mycket bilar o alla e på krigstigen o vägrar släppa en. Sen hade vi en slampa till GPS också som sa allt försent, typ sväng nu när man redan passerat svängen... Haha... Well våran roadtrip varade väl ca 3 timmar. Sen åkte jag till darlings syster o passade barnen i ca 2 timmar för de skulle på nån middag. De va kul o träffa barnen för vi ses ju inte så ofta nu när vi har flyttat.

Sen åkte jag o hämtade darling på jobbet o sen åkte vi o köpte mat på D&H. Det blev chicken wings o fries med ranch dressing, mumma.

Nu sitter jag här nyduschad o vi ska strax gå. De ska bli himla spännande att se hur mycket Zach har lärt sig. I am so excited!!!!!!

Grattis till pappsen som fyller år idag, hurra hurra hurra! Ska ringa han strax!



Pappa o Zorro


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0