Tråkiga utgifter

Satt o kollade på nätet hur mycket mina skolböcker ska kosta denna terminen. Över 600 dollar (nästan 5000kr), usch o fy. Vem fan vill lägga ut så mycket pengar på böcker. Nu har jag visserligen 4 klasser, men i en klass ska vi ha 3 böcker, i en annan 2st. Why? O jag har försökt hitta billigare på amazon o andra websajter. Men men de enda att göra är att köpa de, inte ta ut de från platsen o fråga läraren om vi verkligen behöver dem, eller om vi kan köpa förra årets upplaga ( som oftast är mycket billigare o de skiljer ca 40 ord i hela boken)... Vi får la se vad som händer...

Darling börjar bli sjuk så ska åka till hans jobb snart med lite iste o halstabletter. Jag e så himla snäll förstår ni!

Later! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0