Veckan

Veckan har varit hektisk men bra. Skolan har gått bra o ajg tror de blir okej klasser denna terminen. De kommer bli mycket pluggande men jag ska ge järnet o få bästa betyg i allt :)...

Det är fortfarande varmt här, fast idag har de varit mulet, regnar o varit lite svalare. Najs! Jag tog Zach till parken o vi gick 5km. Zach va helt galen o hade jättekul. Hoppade i vatten o så.

Idag har jag varit ledig. Va på darlings jobbo hjälpte de lite idag, ja alltså jag fixade inga bilar utan jag organiserade på deras kontor. Alla deras paper va such a mess, så jag som e så bra på att organisera fixade det. Snäll som jag e! Sen gick jag hem o sov i 3 timmar, de va jävligt najs för jag va jätte trött.

Nu sitter jag här o tittar på TV, ska hämta darling halv 10 o då ska vi äta tacos...

Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0