Jullov

Äntligen har jag jullov :). De känns helt underbart. Ska bli 4 veckor av slappa, umgås, o slappa lite till. Kan ju lätt ligga och glo på TV en hel dag..haha...

Blev ganska nöjd med mina betyg också, det har varit en jobbig höst och jag har varit nära på att ge upp många gånger. Tur att man har folk som stöttar en.

Nu har kylan kommit till Delaware, det är svinkallt! It sucks, när man har hund som måste gå ut.

Snart ska jag köra Darling till jobbet sen ska jag nog hemma och julstöka lite. Kanske skulle prova mig på lussekatter, eller vörtbröd. Min kära mor har nämligen skickat vörtbröd krydda, saffran, och så skickade hon den nya marabou vinter (fast dem e slut för länge sen haha)..

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0