Nu e de jul igen

Snart e de julafton, lar val knappast nagon ha missat. Vi julstokar for fullt. Gran, julpyssel, och igar blev det ischoklad ocksa. Smaskens. Ikvall ska jag baka kanel/vanilj bullar som jag ska ta med mig till skolan imorgon vi ska namligen ha frukost med klassen. Vad passar battre an swedish kanelbullar liksom?

Har inte hant sa mycket. Har 2 lektioner kvar och har klarat alla mina kurser, sa tacksam for de. Och de ska bli sa skont med 5 veckors ledighet.

Pa julafton ska vi stalla till med stort partaj. Vi bjuder in nara och kara och ska bjuda pa bade svenska och kenyanska lackerheter! Det ska bli riktigt roligt. Fast visst kommer jag sakna min familj i jul.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0