Att mota(med prickar) en Swede

Ja nu sitter jag har pa biblioteket o da kommer en man fram till mig o fragar pa svenska om jag e fran Sverige. Men hur kand u veta de fragar ajg. Jo jag ser att de pa svenska pa skarmen. Alltid roligt att traffa svenskar. Vi pratade lite o han sa ha en bra dag. Jag mumlade fram nagot som va mellan du med o you to. De blev alltsa bara ett litet mummel.

Iaf jag sitter har o studerar, matar in information i min hjarna. Jag forsoker bli vis pa gamla dar.

Igar pratade jag med min mormor som sa att jag hade fatt en inbjudan om atertraff med min gamla 9klass. Ja de e ju 10ar sen vi gick ut 9. Say what?? Vart tog de 10aren vagen? vad har hant under de 10 aren? fast jag kanner mig anda ganska tillfredstalld vad jag har astakommit under dem aren. Jag har ju tex bott i USA i nastan 3 ar o sen bodde jag pa Cypern i 4 manader.

Vad man an gor kan man alltid ta lardom av det, det galler bara att vara klok.

Sa folk va lite mer kloka! Som jag :)

Later man!

Kommentarer
Postat av: annawii

Jag har också återträff i år och det känns inte som att det är 10 år sedan jag gick ut nian, tiden rusar verkligen iväg!



kram

2009-02-11 @ 22:14:36
URL: http://annawii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0