Congrats!!

Får man ju säga till Prinsessan o blivande Prinsen. DE VA PÅ TIDEN!!!! Har alltid undrat varför de skulle ta de 100år o få de gjort. I både Norge o Danmark har ju bröllop o barn avlöst varandra. Jaja, mer skattepengar att slösa antar jag. But I dont care för jag betalar inte skatt in la Sweden!

Men till en annan kul sak. Min essay som jag skickade in i fredags fick jag 100% på. Va glad ajg blev, speciellt efter all skit som hände med matten. Idag får jag nog tillbaka mitt historiaprov också. Hoppas de blir något bra på de me. Jag är glad iaf :)

Idag e de soligt men lite småkyligt. O snart e de Mars. O Mars innebär ju vår. Jag älskar våren här, bästa årstiden. Lagom varmt o sol o fåglar som kvittrar o allt som hör till.

Idag pratade jag med min älskade mamsen (lycka till hos tandis) alltid trevligt. O hundrana skäller alltid i bakgrunden, I guess they miss me.

När nu ska jag fortsätta lite med mina studier innan det är dags att gå till skolan.

Bloggar kanske live från lektionen, spännande va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0