Härliga lördag

O bort me alla tråkigheter från igår. Nu e de ny dag o nya tag som gäller. Solen lyser fast de är lite småkallt. Men våren är på väg, jag bara vet de!

Vi stack iväg till Giant o handlade lite i morse. Köpte bla detta:




Behöver lite färg o blommor i mitt liv.

Vi ska strax äta frukost, idag blir de brakfrukost. Bacon, ägg, hash brown, kanelbullar (fast inte svenska förstås).



Senare blir det lite plugg och lata mig. Sen drar Annas svenska förfest igång. Enbart jag är inbjuden. Då kan jag lyssna på hur dålig musik jag vill! :). O dricka blaskigt vin! Blir nog en helt perfect Saturday. Ja här stavar man faktist veckodagarna med stor bokstäver, de gör vi väl inte i Sverige?

Later People! Ha en skön lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0