Irreterande människa

Men hallå vem är den här fruktansvärt irreterande programledaren för Melodifestivalen?? Oh my fy fan va kass hon e. Usch. Ja som ni förtår så tittar jag online live (hur skulle man leva utan internet?) Next är hitills mina favoriter. Å hon opera sångerskan som sjunger nu låter ju som Fredrik Kempe o man märker direkt att han har ett finger med i hennes låt.

Har även tittat färdigt på de två avsnitten av 183 dagar. Tycker den e mycket spännande. O kul att se lite från Göteborg som jag saknar så!

Idag är jag barnvakt åt darlings systerbarn, de e snälla så de går bra. Vi tog en promenad till biblioteket o lånade några barn böcker om Sverige o Kenya. Tänkte att jag skulle läsa den om Kenya o darling den om Sverige så vi kan lära oss lite mer om våra länder!

Nä nu vaknade lilla Caitlyn från sin nap.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0