It's called stress

Ja min datorkabel har lagt av sa jag kan inte anvanda min dator. Detta ar inget ovanligt for mig da min man redan har lagat kabeln ca 5 ganger. Sa far d bli aven denna gangen. Nue de bara plugga plugga plugga som galler. Har massa grejer infor nasta vecka som jag planerar att bli klar med denna veckan. Jag forsoker alltsa vare tjejen before nu. Jag har lamnat sitta sista dagen innan bakom mig.

Snart e de alla hjartansdag ocksa. Vem bryr sig??? Javla jippo som affererna forsoker mjolka folk pa pengar. Nope jag alskar R varje dag lika mycke. O aven sa pa lordag, men behover inte kopa massa nallar (som han anda kommer hata). Min gosse apa har liksom flyttat in pa nad. Na vi har sagt vi ska kopa varsit kort and thats it.

Kan inte fatta att de e snart mitten av Februari. Vart tar dagarna vagen? Jajaj jag langtar verkligen efter Sverige just nu. O snart kommer jag landa pa Landvetter, forhoppningsvis med allt mitt baggage. Forra gangen fick jag inte med mig de. De kom dagen efter som va midsommarafton o da ville de att jag skulle sitta hemma o vanta for vaskan kunde ju komma mellan denna o denna tiden. Ha sa ajg o akte till Landvetter o plockade upp min vaska.

Jaja ha en najs day!!

Kommentarer
Postat av: Tesstamente

Helt rätt- jag och min älskling har ett eget speciellt datum för alla hjärtans. Däremot kan det vara svårt att hitta kort den 6 nov:-)

2009-02-10 @ 22:50:23
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0