Måndag hela veckan..

Asså jag har nån sort lovehate med måndagar. Härligt att nya veckan börjat, man kan ta nya tag i allt som behöver tas tag i. Men ack så långt till helgen. Denna vecka är total full med skolgrejer. Till helgen blir de nog lite lugnare o jag ska bara njuta av läget. Men först ska jag ta mig igenom veckan. Synd bara att de ska vara så kallt hela veckan. Jag längtar verkligen efter våren. O jag längtar tills vi ska flytta :). Min darling o jag!!

Sitter o tittar på Hanna Montana på DIsney Channel nu. Antar att jag e den enda 25åringen som gillar disney channel.


Nu blir de böckerna ett par timmar. Har historia prov imorgon. Så himla tråkigt. Fast intressant att lyssna på. Men sen att man måste lära sig allt detta. Vem bryr sig???

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0