Min favoritaffär

Idag efter många om o men har min man lovat mig att följa med till svernskarnas paradis, jag pratar givetvis om IKEA. Bara åka dit o kika lite, äta lunch, o kanske handla något trevligt i food shoppen.

Imorse pratade jag med min moster o min urgulliga kusin på webcam. Han är så söt o säger hej Anna. De gjorde han inte sist jag träffade honom (vilket var i juni förra året). Längtar verkligen till April o få träffa alla.

Igår gick vi ut till D&H som är en reggae bar. Va inte så mycke folk men vi drack lite öl, käkade wings o pratade o skrattade. Sen åkte vi hem o nana. O jag känner mig riktigt seg idag.

Nu tittar jag på en gammal säsong av ANTM. Visste ni förresten att jag o två kompisar satt i publiken på Tyra Banks show förra hösten. De va riktigt kul att se o att vara två meter från Tyra Banks va helt sjukt. Hpn såg ut som en perfect Barbie docka. Showen själv kändes lite fejk. Men de va kul. O så körde jag bil mitt inne i New York City vilket jag aldrig skulle vilja göra om. De va helt galet.

Nä nu ska jag ta tag i min engelska uppsats o få den färdig innan de blir IKEA!!!

Love to everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0