Nu är det fullt hus

Ja på TVn iallafall. Jag kollar på huset fullt nämligen. Old but good!

Har sovit som en stock o känner mig utvilad. Redo för att plugga hela dagen liksom. Ska först äta havregrynsgröt med lingonsylt. Lingonsylten är givetvis köpt på IKEA. Min man får alltid åka med mig dit i tid och otid. Han blir inte lika exsited som jag när jag ser svenska flaggan. Undra varför? Haha. Jag gillar att åka dit iallafall för de känns som man åker hem till Sverige en sväng. Ja ändå tills man kommer in till restuarangen o amerikanarna käkar köttbullar, sås, o pommes. Blä!!!

Så idag blir lugn dag. Hoppas vädret e gött så kanske man kan gå för en promenad.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0