Nu e de kallt

Nu e de nästan 10 minus grader o jag vet inte hur jag ska överleva att gå de 50m till min bil o sen sätta sig i den iskalla bilen o köra 15 minuter hem o sen gå 50 m till??? How will I survive?

Sitter på panera bread nu o jobbar med den sabla (va e de för jävla ord egentligen?) matten. Börjar bli lite halvfärdig men jag tror inte provet imon kommer gå särskilt bra. Min man får noga hjälpa mig senare, han är ju ett geni. De kanske jag inte har berättat? Men han e så jävla smart. Kan allt, vet allt. Han kana laga vad som helst. Han kan bygga vad som helst. O skämtar ofta att han ska bygga en plasma TV till oss. Haha. Nä men på riktgit han löser ALLTID mina problem. Världens bästa e han!!!

Så nu ska jag viga resten av min vår till enbart plugga. Hör ni de? Enbart plugga. Hoppas verkligen jag slipper släppa med mig 5 kg tunga böcker till Sweden för att plugga på mitt spring break. De vore ju väldigt tragiskt!

Nää nu kissar jag ner mig snart men får ju hålla igen den för jag kan ju inte bara lämna alla mina saker på bordet för att gå på the restroom. Nää nu får vi allt knipa i ett par timmar.

Later!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hoppas du får en underbar fredag nu och en jätte bra helg! Ha det bäst :)

2009-02-06 @ 13:54:10
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0