San Fran

Inatt drömde jag att jag va i San Fransisco o träffade en svensk tjej. Ja de hade väl inte varit helt fel med lite semester nu :)

Idag är de pluggar dagen NR1. Har matteprove o en 5 sidig essay som ska in imorgon. Så de blir näsan i boken all day. Darling gick precis till jobbet o jag lovade att komma förbi med lunch o energidrycken Rockstar senare. Visst är jag en fantastisk flickvän.

Igår pratade jag med min bästis (vilket lågstadieord) Johanna i Sweden. Åh vad jag saknar henne!!!! Vi är målarn o byggarn, vapendragare o soulmeet (som Linda Rosing hade sagt). Vi har gjort så himla mycke kul together.



Här är vi i Cypern 2005 o festar järnet. Vi har ALLTID så himla kul ihop.

Later People!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0