Texmex o matteprov

Idag har de varit matte ungefär hela dagen. Gjorde färdigt hemma arbetet o sen åkte iväg till skolan för provet. Som kändes sjukt lätt. Vet inte varför. Men hoppas jag blir godkänd iallafall. Blev sugen på enchilladas idag. De hade billig kyckling på safeway så de fick bli chicken enchilladas. Jag har aldrig gjort de, men hittade ett recept på nätet som såg najs ut. O gu va gott de blev!!! Gjorde ris till o sen sallad med avocado i. Jag är nog en future stjärna i köket.



Så nu sitter jag här mätt o trött. Benen gör ont. Undra varför? Klockan är 8 men jag är redo för bingen. Men går jag o lägger mig nu e jag uppe kl 5 imorron. Vaknar alltid tidigt, I wonder why? De har jag nog från min morfar. Han är alltid oppe i ottan. Ska snart ta en dusch o krypa ner under täcket o vänta på min underbara som kommer hem snart.

Om 63 dar landar jag i Sverige. Längtar så! Speciellt efter mina underbara brorsbarn!!!

Later!

Kommentarer
Postat av: sara

ååå det såg gott ut! vi har oxå ätit texmex och sett på melodifestivalen :) kramkram!!!

2009-02-07 @ 23:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0