YES

Friday :).. Plugga hela helgen, såklart! Idag verkar det som de är lite värme ute, ska ut på promenix sedan. Har laddat ipoden med massa nya låtar. Sitter o tittar på White Chicks nu, den e ju störtskön. Bästa e "one's you go back you need a wheelchair" Haha!

Inatt drömde jag att vi hade fått en iten bebis. Hon va världens sötaste men ville aldrig äta. Vi hade inte heller råd med "a changing table" så jag fick helt enkelt gå ut i regnet o till min pojkväns jobb när jag skulle byta hennes blöja. Fråga mig inte varför. Sen va de någon pool jag badade i också som hade krokodiler.

Om 6 veckor är jag på svensk mark igen :). Jag längtar längtar längtar!!!

Later people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0