Babysitter

Nu e jag hemma hos min pojkvan o passar hans underbara systerdotter. Hon heter Caitlyn och ar 1 ar. Varldens smartaste o sotaste. Har inte min egna dator darfor blir det inga prickar pa a o.

Skolan var ok. Hon som sitter breve mig pa engelskan fick en babyboy for 3 veckor sen och ar redan tillbaka i skolan. Wow sager jag bara.

Har precit atit ris o kokta gronsaker till lunch. Skulle ata kott ocksa som jag hitta i kylen. Men Richard sa att de va kyckling mage (kommer inte ihag va de hette) o de sag valdigt suspicious ut sa jag at inte de haha. Kan ju beratta att jag o min pojkvan kommer fran helt olika kulturer. Jag ar van vid svensk mat, han ar fran Kenya o de ater ju inte precis kottbullar o mos dar :). Men de lagar underbar mat. Har lart mig tycka om get. Haha de trodde jag aldrig. I somras nar mina tva kompisar va har fran Sverige sa vi va pa bbq dar det serverades get, de va lite skeptiska till en borjan men de at de iaf :)

Nu ska lillan har fa lunch.
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0