DIBS

Detta är Dibs


Bitar av jordgubbsglass med chocklad runt om. Mycke smaskigt :)

Nu är vi hemma från bion o de va bara skratt där Filmen Mall Cop rekomenderas verkligen!!!!

Nu tittar vi (mest Richard då) på football, oerhört viktig match men just ni går de inte så bra


Inte så bra bild, men i vänstra hörnet kan man se att vårat lag PHI (Philadelphia Eagles) har bara 3 poäng medans ARZ (Arizona) har 7 som nu under tiden jag skriver har dubblats till 14. De har alltså gjort två touchdowns. Vi får väl se hur de går, matchen är väl över om ca 2 timmar.

Jag får väl läsa mitt tantmagasin jag köpte, Woman's world.

Later people!

Kommentarer
Postat av: tess

hehe. ja de ackliga roda remmarna ar twizzler..eller hur det stavas...ja visst saknar man svenskt godis sa himla mycket!!!

2009-01-19 @ 00:14:54
URL: http://freddetess.blogg.se/
Postat av: georgia

muums glass glass :)

2009-01-19 @ 16:00:43
URL: http://georgiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0