Just nu!

Här sitter jag o bloggar live från köket, haha. Sitter o pluggar ssamtidigt som jag e barnvakt. Barn #1 ser på TV o äter lunch, barn #2 sover lugnt i sin säng så de finns tid för lite läxor för min del.



Sittermed Child Development som är riktigt intressant. Jag har laddat upp med green, tea, isvatten, och självklart ACO cerat! Kan inte leva utan de, inga amerikanska läpsyl håller måttet, inga andra svenska heller för den delen. Tur att man har en underbar mamma som skickar över när de börjar tar slut :). O i April när jag kommer hem ska jag köpa upp hela apotekets lager o ta med tillbaka. Yes jag erkänner, jag e beroende av det! Tragiskt men sant.

Nä nu får jag återgå till studierna innan Caitlyn vaknar. Vi hörs snart people!

Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0