Leka Mamma

Nu ska jag leka mamma o passa Rs systerbarn. Vi ska åka till posten o skicka iväg en bok som jag har sålt på amazon.com och sen ska vi åka till Giant (mataffär) för de hade lite billiga saker denna veckan.

Sen måste jag hinna med plugga, tvätta (var för lat igår) och städa vårat rum. Det är inte lätt att bo två personer i ett litet rum när både har massor med kläder o det inte finns någon gaderob. Ska ta lite kort sen o visa! Men de går ändå, för vi vet ju båda att om ca fem månader så flyttar vi ju till en egen lägenhet. Jag längtar så!!!!!!!! Men just nu längtar jag mest efter att åka hem till Sverige o krama familjen (mamma först såklart!!).

Later people, har massa spännande blogginlägg på g!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0