Let's get it together

Idag åkte jag hem o väckte min pojkvän hal 8 på morronen. Jag e så snäll :). Flyttar ju in hos han nästa vecka, I can't wait. Trivs inte alls där jag bor nu o ska bo hos älskling tills Juli då vi har planerat att flytta till en gemensam lägenhet. Just nu bor han i ett radhus han köpt tillsammans med hans syster m familj. Men jag trivs himla bra här. Så vi kan spara pengar tills vi ska flytta.

Idag händer de inte så mycke spännande, undra om de e nåt bra på TV ikväll. Snart e de helg! Blir lugn helg. Min darling är lite sjuk o vi vet ju alla att när män är förkylda så är de helt hjälplösa haha!

Nä nu ska jag äta frukost.

Later!

Kommentarer
Postat av: Den dystra Sanningen!

Ny blogg, kika gärna in!

2009-01-22 @ 14:45:01
URL: http://dendystrasanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0