Meet With Obama

På lördag ska jag på värsta kändisspanningen. Obama ska ta tåget från Philadelphia till Delaware för att "hämta upp" vise president Joe Biden. Jag är nästan polare med Biden då hans fru jobbar på min skola som engelska proffessor och jag har sett henne i korridoren med secret service guys hängandes i vråena. Tror dock inte att hon kommer tillbaka denna terminen. Men iallafall Obama ska hålla speech o grejer on the riverfront i Wilmington. Min kompis bor på andra sidan "rivern" och har bjudit dit mig till deras privata park som ligger utanför deras hus. http://www.theresidences.net/index_cl.php här bor de.

Iaf de ska bli himla spännande! Hoppas han vinkar till mig :) Fast man lär väl knappast se honom eftersom han har cirkus 56 livvakter ungefär.

Nä nu ska jag försöka värma upp mina frysta tår och fingrar.


Kommentarer
Postat av: Mrs Mulatt

Såg du honom?

2009-01-18 @ 17:08:20
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12197
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Wow, vad häftitgt att ha henne där hos dig. Vad jobbar du med egentligen? Och hur kommer det sig att hon jobbar där, och han är vise president är det vanligt?



Du, denna kyla har jag aldrig känt av i Sverige heller. Men det känns som om den är mer okej, för min del, här borta i USA än om man hade känt den i Sverige. Kanske för att man är inomhus mycket mera här?



Kramar Louise

2009-01-20 @ 02:57:27
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0