Mitt EX

Här e en bild på mig o mitt ex sommaren 2005.



Visst e ha snygg. Haha. Undra vart han har tagit vägen, jag minns faktist inte. Han ligger väl i källaren hos mamma eller pappa.

Klockan är redan halv 4 o jag har inte ens öppnat böckerna än. Jag har bara legat o tittat på Real Housewifes of OC o tagit mig en liten nap. Himlans skönt. Drömde konstiga saker (som vanligt) Bla om en blå papegoja.

Så nu ska jag käka lunch o sen blir de böckerna. Hoppas darling kommer hem tidigt idag. Jag flyttar ju in officielt idag :). Måste bara te gamla stället o hämta de sista grejerna o städa ut rummet.

Förresten så hände de en sjuk grej imorse. Jag o pojkvännen skojbråkar alltid o kittlas o försöker alltid "spanka" varandra riktigt hårt (jag vet vi e sjuka). Men iaf han fick in värsta på mig o efteråt kunde man se hans hand på mitt lår. Jävlar va ont de gjorde. Haha

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0