Mitt hem...

.. ser just nu ut som en knarkkvartet. Jag håller ju som sagt på att flytta hem tillmin pojkvän men sover ändå hemma ett par dagar i veckan så han får lite lugn o ro från sin galna flickvän haha.

Så just nu ser mitt rum ut så här



En ensam madrass på golvet o världens minsta TV. Jag har ju redan flyttat typ allt. Jag bor sedan 5 månader tillbaka inneboende hos ett par som är ca 25år. De verkade väldigt trevliga när jag mötte de o tjejens mamma är den som sköter allt med kontraktet, räkningar osv. Men vad jag har vantrivts att bo här. De är inte direkt några trevliga människor, jag "får" inte använda diskmaskinen, jag har "stulit/slarvat bort" en mycket dyr kniv. Ja listan akn göras lång. Nästa vecka när jag flyttar ut ska jag köpa bubbel o fira som fan. Ska ju också fira att jag blir sambo för första gången :).
Kanske är jag bortskämd med en bra roomie som jag bodde hos innan, Megg. Fan va kul vi hade ihop. Vi bodde ihop i ca 10 månader o hon blev en av mina bästa vänner.



Hon har nu flyttat till Atlanta (ca 12 timmar south) med sin man. Vi bodde ihop under tiden hennes man var i Kuwait med The Army. Vi hade sjukt kul o gjorde alltid galna saker. Sen hade hon världens finaste hund också, Ceasar. Han va galen när jag flyttade in så han fick gå på training school i tre veckor o sen blev han världens snällaste bebis :)



Nä nu e jag busy (yeah right)!

Kommentarer
Postat av: JOYCE

FÖR ER SOM TRÄNAR/SKOLGYMPA VAR MED Å TÄVLA OM DEN FINA SPORTKLÄDER FRÅN HM



KRAM

2009-01-23 @ 00:05:06
URL: http://ladiijoyce.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

men fyyy, låter som ett bra beslut att flytta därifrån!

2009-01-23 @ 09:53:46
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Usch va jobbigt att bo med dem. Hur hittar man människor och boende att bo överhuvud taget där?



Kram Louise

2009-01-23 @ 18:00:04
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0