OBAMA OF COURSE!

Ingen har väl undgått att idag blev Obama USAs 44e President och den första afroamerikanska President. Jag tycker att detta är fantastiskt! Har kollat på TV live från DC. Fick tårar i ögonen när Obama svor eden (eller va de heter). Jag är lycklig att jag får vara här och uppleva detta. Det är amazing.



Varenda (nästan) kanal visade detta. De va historiskt.

Nu har jag iaf ätit tacos och är proppmätt. Snart ska jag gå till gymet o sen blir de skolan. Har US History halv 7 ikväll. Läraren verkar helt okej och hoppas att kursen inte blir allt för svår. Jag kan ju ingenting om American History.

Om 79 dagar åker jag till Sweden. De ska bli himla kul. Saknar alla så mycket där hemma, lr ska jag säga där borta för här i USA e ju hemma nu. Ähh jag kallar nog båda för hemma.

Later People!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va spännande att plugga på college i USA :)

2009-01-20 @ 22:01:59
URL: http://jenninio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0