BBQ

Idag ska vi till parken som vi kallar för Lake Baringo för lite BBQ, öl, o pokerspelande... De ska bli himla trevligt...

Igår åkte jag med Zach till K9 Basics för info möte. Så nu e de bestömt att den 3e augusti åker lilla ach iväg på boarding school i minst 2 veckor.. Jag kommer lipa ihjäl mig när jag lämnar honom. Men sen kommer han bli världens bästa hund :)
Sen slappade jag resten av dagen...

Idag har vi lite städdag här, jag här sååååå lyckligt lottad som har en man som hatar när de e stökigt o städar mer än gärna, han klagar på mig att jag ställer grejer överallt haha... Reggae dånar ur högtalarna...

Bjuder på en idolbild på mig o mina boyz...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0