Disney World

Sitter o tittar på Sabrina - Tonårshäxan nu. De e på Disney World. Jag har också varit där. Va där med min värdfamilj 2006 när jag va aupair. De va himla skojsigt o en himla lyx att jag fick följa med o inte betala nåt. Vi va där i 5 dagar o bodde på hotell inne på Disney World, jag fick tom eget hotelrum. Jag hade verkligen världens tur med min värdfamilj. De va helt underbara o barnen va änglar!!! 

Man fick tex träffa Monsters Inc.



Sen åt vi grymt goda frukostar varje dag







De spelade ingen roll att jag var vuxen där, de va helt fantastic där!! Bäst av allt va Magic Kingdom!

Kommentarer
Postat av: Jossan Au Pair i USA

Maten ser good ut, man blir aldrig vuxen inte nar det galler nojesfalt och sanna har seriefigurer.. :)

2009-07-07 @ 04:18:28
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0