Jahja

Här sitter jag på min gamla dator som känns lite ovan, jag hade den datorn i typ 1år o vi blev inte riktigt bra kompis me den. Men nu glömde jag min dator i bilen o darling tog bilen o körde iväg.... Så eftersom jag e beroende så fick jag använda denna... Jag överlever nog...

Nu börjar 4 avsnitt av FRIENDS på tbs, jag bara älskar den serien.... Spelar ingen roll hur många gånger man har sett alla avsnitt, man kan alltid se på dem om o om igen....

Min lilla bebis ligger här o susar så sött, helt ovetande om att han ska skickas bort på måndag o inte få se sin mami på över 2 veckor. Jag får sjukt dåligt samvete när jag tänker på de. Men det är för de bästa, både för hans skull o våran. Allt kommer bli sååå mycke bättre.

Idag har de varit typ 100grader (igen) de e så jävla äckligt varmt... Nää jag ska väl inte klaga, hösten lär ju komma fortare innan min hinner blinka...

Later people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0