Liten update

Ja här går dagarna undan... Vi har hunnit med ganska mycket tycker jag. I onsdags var vi ju vid poolen, och sen på kvällen så åkte vi på en litet tivoli med Richards syster o barnen. Vi åkte inget utan spelade lite o gick runt o tittade. Vi parkerade en bra bit ifrån för de hade park n ride där. Vi blev alltså upphämtade med buss på parkeringen och fick sen åka till tivolit. O de va ju inte vilken buss som helst, utan en äkta gul skolbuss. Lite roligt...





Igår va vi borta hela dagen. Vi åkte till Meggs (min gamla roommate) mormor. Hon har ett hus nära stranden. Tar ca 90 minuter att åka dit. Darling hade tagit ledigt så vi lastade bilen full. När vi kom fram åkte vi kvinnliga ner till outleten som ligger ca 5 minuter därifrån. O där spenderades det pengar vill jag lova. Finns några små som kommer bli glada när mormor o farmor kommer hem :)... Sen åkte vi tillbaka till huset och badade i poolen, de va asgött o vi hade hur kul som helst (men visst fanns de några badkrukor haha)





Efter det grillade vi o åt massa tillbwhör o potatisgratäng som mormor hade gjort, som va himla populär. O sen käkade vi kaka som Megg hade bakat speciellt till mamma o mormor



Vi åkte hem så vi va hemma vid 10 o då tittade jag på 16 and pregnant på MTV. Det var spännande o sorgligt o happy på samma gång. En av tjejerna adopterade bort sitt barn till en familj som inte kunde få egna.

Idag har vi inte gjort så mycket. Vi åkte o käkade lunch på Friendly's. Det var himla gott o de hade värsta glassarna där. Jag o mormor delade på någon glass med kit kat o morsan käkade nåt med m&m.



Senare ska vi åka till Bj's o kolla runt och imon blir de cowtown.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0