Nu e de helg...

Ja nu e de helg o inte vilken helg som helst utan det är 4th of July weekend. De är nu vi ska klä oss i blått, vitt, och rött. Vi ska hylla Americas independence.... Ja alltså man kan gö de om man vill. Jag tror knappast jag kommer att göra de haha..

Inatt har vi haft nattgäster. Darlings syster barn. En sov i gästrummet, jag o hunden i vårat sovrum, darling o lilla Caitlyn på soffan. Idag skulle jag egentligen passat båda barnen. Men eftersom Robert (som e  7år) är sjukt rädd för hundar fick han följa med darling till jobbet. Vilket blir nog väldigt roligt för honom.

Idag fick vï våran elräkning. Jag blev positivt överraskad eftersom jag hade förväntat mig en hög räkning. Men den va helt ok...

Idag måste jag åka handla, behöver mjölk o bröd o frukt o grönt. Ska köpa massvis med vindruvor idag!!

Nää nu ska jag plocka i ordning o bädda sängen...

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0