Spya

Först vaknar man 7 på morronen för man har en sambo som snarkar väldigt högt... Sen spyr hunden på heltäckningsmattan... Sen har vi ingen marmelad som jag vill äta på mina scones som jag har tänkt baka... Härlig morgon va :)

Idag e de 4th of July som ska firas med pompa o stått i casa de la anna... Självklart ska jag vara grymme partyhost... tänkte också vinna en massa pengar på pokern eftersom jag e lite fattig nu...

Om 2 veckor o några dagar fyller jag år... 26år... I cant believe it... Jag e så gammal.... Gråa håren börjar komma o ryggen börjar bli krokig... de e inte klokt...

Nä nu ska Zach ut o use the bathroom som de säger här...



The Crazy Couple

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0