Helgen

Igår (lördag) vaknade vi tidigt o stack iväg till Lums Pond Park så vi va där vid 10. Lums Pund Park är en state park som går runt en liten sjö. Finns massa grejer att göra där. Betalade 3 dollar i inträde o sen letade vi oss till båtuthyrningen. Jag gick in o fråga om man fick ta med sig hunden i båten o visst fick man det. Sa vi hyrde en liten eka, 7$/timmen. O ut vi rodde. Jag började ro, sen tröttna jag o då fick darling ta över. Första gången han rodde. Vi skrattade massa. Jag skulle ta kort o dog batterierna... fan va less jag blev då.. Jaja vi väl ute ca 30 min för då va grymt varmt. Sen fikade vi lite i skuggan. O efter det började vi vandra mot hund delen av parken. Vi stannade ofta o gav Zach vatten. O när vi kom fram till hund parken, där hundarna får springa lösa gick vi direkt till vattnet o badade lilla Zach. Han va lite rädd i början men han simmade allt lite o jag tror han tyckte de va himla roligt... Vi va borta i 3 timmar sen gick vi hem o sov middag alla tre. Fast först fick Zach ett bad för vattnet i parken va ju allt annat än fräsht.

Sen slappade vi o hyrde filmen New in town som bjöd på många skratt. O sen klockan elva på kvällen gjorde darling hemma gjorda hamburgare som vi smaskade i oss.

Idag åkte vi tillbaka till parken så Zach kunde få simma lite till. De va massa andra hundar där o Zach lekte med en labrador, men visade lite tendens av sin aggressiva sida så vi stannade inte så länge. Sen åkte vi hem o slappa lite innan vi åkte till BJ's o Acme o storhandlade. Sen lagade jag grymme enchilladas. Nu tittar darling på filmen International o lite senare ska vi kika på He's just not that into you.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0