Lätt middag

Idag är vi båda trötta så de fick bli snabb o lätt middag. American panncakes med sirap o banan. De va himlans gott. Nu ligger vi här i soffan o Zach ligger strax nedanför.

De har varit full rulle sen han kom hem. Vi vet ju alla att de e väldigt tidskrävande att ha en hund. Men ack så kär jag e i han. Han e våran lilla bebis. Med hur mycket energi som helst, han är väldigt friendly o älskar alla människor, dock är han fortfarande lite osäker o skäller ofta när han hör saker. Men de går att träna bort och i juli ska vi börja på lydnadskurs.
Iförrgår kom de paket på posten från mina småkusiner (o moster o Björn oxå förstås) med ett fint kort, marabou chocklad, djungelvrål, en svensk flagga, ikea mini blåa påsar, o en clean/dirty skylt att ha på diskmaskinen. Godiset är uppätet, skylten används flitigt, också ikea påsarna, och flaggan ska vara mittpunkten på våran midsommar fest nästa vecka. Så tack tack tack tack!!!!!

Har fått bekräftat ännu ett år av csn lån, vilket känns skönt (fast jobbigt att ha skulder). Längtar tills de pengarna kommer!

Nu åskar de o ösregnar, kul när man ska gå ut sen. Zach är inte heller så förtjust i regn. Ska köpa en regnjacka till honom. Tur att han e inte e en tjej då hade jag väl shoppat tusen söta saker till honom. O jag funder allvarligt på att köpa skor till honom....för när han ska va me Richard på jobbet blir han så himla sketen, olja o allt annat grease... E de fel att använda skor på hundar?

Well nu ska jag mysa med min som jag inte har sett på evigheter känns de som..

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0