Lill lördag

Redan onsdag, vart försvinner dagarna? Igår va fan bara en jävla depp dag, usch man blir sån ibland. Allt är inte en romantisk saga här borta. Men idag känns de bättre, o jag har pratat med min underbara mamma på telefon vilket alltid e kul :)... Hon gav mig recept på tårtbotten som jag ska baka. Jag o Jossan ska ju baka jordgubbstårta till midsommar partyt.

Sitter o lyssnar på underbar musik härifrån nu. Håller på att tvättar o städar lite. M¨åste ju vara fint tills på lördag. Snart ska darling komma hem från jobbet o då får han ta hand om Zach för jag ska åka o handla... Har en lång lista.

Bjuder på en bild från vårat vardagsrum så länge. Jag e ingen mästerfotograf tänk på de. 



Självklart måste jag också bjuda några bilder på min sötnos





Later!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0