Lunch

Nu har jag ätit lunch, rester från igår de va asgott. O så åt jag majskolv också . Jag längtar längtar längtar tills imorgon. Har fått två telefonsamtal idag om 2 hundar som jag hade lämnat intresseanmälan om på en annan spca o de sa att jag hade blivit utvald av att adoptera de. Så nu e man tydligen väldigt populär. Men jag visste igår att de va helt rätt att vi valde Zach.

En annan kul sak är att vi har fått 90 gratis filmkanaler på våran TV i 60 dagar. Så nu ska jag slappa o titta på massa film varje dag som det regnar. Jag måste också investera i gummistövlar för jag måste ju ta ut Zach även om de regnar. Nu börjar 24/7 ansvar. Nu ska jag bli vuxen på riktigt (kanske på tiden)

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0