Mamma Mia

Spelas på högsta volym just nu. Får ju passa på när man är ensam hemma :)

Nu har cable guy varit här så nu har vi TV o internet. O sen har de fixat våran diskmaskin. O kylen ska fixas senare. Kan de bli bättre? Snacka om bra service. Service kan de allt i detta land.

Håller fortfarande på att packa upp de sista o städar. Ska ta kort så fort jag städat upp.

Men jag säger de igen JAG ÄLSKAR DENNA LÄGENHETEN! Fatta vilken skillnad, först bo i en etta i Sverige på 20kvm. Sen flytta till USA o vara inneboende, sen flytta till darling o bo två person i ett litet rum i en källare med knappt någor dagsljus. Nu bor jag i en helvit lägenhet (allt e vitt väggar o tak) 2 sovrum, 1 vardagsrum med matplats, 2 badrum 1 med dusch o 1 med badkar. Härligt kök med diskmaskin, tvättmaskin o torktumlare! I love it.....

Puss

Kommentarer
Postat av: Jossan i USA

Lovely lovely.. Mamma Mia och agera husfru du verkar ju vara toppen hemmafru.. :D



Kram

2009-06-02 @ 01:28:59
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0