Ny serie..

Idag börjar en ny serie på bravotv. Vad jag har förstått så handlar den om unga rika människor i New York City, det är en reality serie.. Här kan man få en liten sneak peak.

Nu har darling åkt till jobbet o jag o Zach sitter här o tittar på bravotv o  pratar me Jossan på msn. Idag när jag kom hem efter några ärenden hade min darling lagat mat, han e bästa kocken o jag kan le lyckligt varje gång han lagar urgod mat. Han kan verkligen koka soppa på en spik. Han kan även bygga en helikopter av en tändsticksask, ok kanske inte riktigt men nästan. I lördags tex så vill vi på nåt sätt koppla on datorn i högtalarsystemet. Då tog han ett par gamla hörlurar o kapa o satte i nån kabel o hit o dit o sen kunde vi lyssna på datorn i våra stora högtalare.

Later!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0