Swedish midsummer is know a Kenyan holiday

Åhh vilken helg. Nästan så man e lite trött idag me. Lördagen va crazy, vi höll i gång från 11 på förmiddagen till halv 4 på natten. Igår va man ju lagom trött. De blev himla lyckat med urgoa köttbullar, prinskorv, dill potatis, sill, get, kanelbullar o jordgubbstårta. Jag gjorde jorgubbstårtan från scratch helt själv. Så himla imponerad av mig själv. Jossan gjorde urgoda kanelbullar med torrjäst. Vi pratade, lyssnade på musik o spelade poker hela natten lång... Jag gjorde också über snygga midsommarkransar...

Här kommer lite pics..



Det va blågult som gällde




Min snygga tårta




Jag o Jossan




Självklart skulle Zach också vara blågul





Darling försöker vara svensk




Kommentarer
Postat av: Jossan Au Pair i USA

Roligaste festen och underbara bilder.. Gillar bilden pa oss och gud vad bruna vi ser ut, fest maste vi gora om!!

Pussss

2009-06-23 @ 03:20:27
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0