The Cable Guy!

Här sitte rjag o väntar på the cabel guy. Han (hon?) ska komma mellan 8 o 12. O stanna 2-4 timmar. Har levt 2 dagar utan TV. Hur har jag överlevt? Helgen har varit fantastisk o vi älskar våran nya lägenhet!

I lördags när vi hade flyttat färdigt hade vi lite party med get, öl och poker spelande. De va väldigt trevlig o jag var väldigt tacksam för all hjälp vi fick. Våra nya soffor är ursköna o snygga.. Jag verkligen bara lovelovelove this place!

Igår fixade o donade vi, darling jobbade. Sen lagade vi tacos. O åt framför TVn, vi kunde ju kolla på film iaf :)

Vi har redan haft maintance här för våran avfallskvarn gick sönder. Sen kommer de nog tillbaka idag för att kylskåpet vill inte riktigt, de är inte kallt ännu. O de verkar vara förstoppning i diskmaskinen för vattnet rinner inte ut.

Härligt väder är det också :)

Imon ska vi förhoppningsvis köpa köksbord!!!!

Lägger ut lite bilder sen när jag har städat upp lite.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0