Zach...

Ja han gillar att vara med, ska sitta i knät o sova nära på natten. Men de här tog ändå priset. Jag sitter med datan i knät i soffan han hoppar upp o lägger sig breve mig o lägger huvudet på tangentbordet o tycker de e ok att vila där.. haha



Idag kom även hans nya antiskäll halsband. De ska spruta en citron doft när de skäller soom de tycker e obehagligt o därmed få de att sluta skälla. Hoppas att de ska funka! Nu har vi bara på halsbandet utan att använda funktionen för jag vill vänja han med halsbandet först. Annars har han alltid sele o inte halsband när vi e ute.

Nu har jag bakat en sockerkaka som gräddas i ugnen, eller sockerkaka tårtbotten ska de bli. Får hoppas att den blir bra.

Later!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0