1a solbrannan

Nu sitter jag har o kokar i ansiktet. Pluggade ute i solen i nastan 2 timmar idag. De va sa himla harligt, o forsta solbrannan fick man me. Inte mycke men lite iaf :)

Nu sitter jag i skolan o ska snart ha historia lektion. Sadar skoj, men far plugga pa mitt psy prov under tiden. Maste maste maste fa riktigt bra betyg pa detta, or else ar det chop chop!

Snart ska vi valja kurser for hosten o de ser ut som om de blir till att ga i skolan varje dag. Nu e man ju lite bortskamd med att bara ga 3 dagar i veckan. Men de ska la ordna sig!

Ikvall kommer Real Housewifes of NY city. Fast de kan jag nog inte titta pa for jag maste plugga plugga plugga.

Sen maste jag ju se Farjan pa webtv ocksa. Tyckte den va himlans trevlig forra sasongen..haha.

Na nu ska jag ata kiwi o lasa om The Lucifer Effect.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0