5 a clock

Ja men då ska man ju självklart vakna kl 5 på morronen när man inte liksom behöver gå upp tidigt. Inte finns de ro att somna om heller. Nä de fick bli en dusch o cocoa puffs istället. Väntar på att darling ska komma hem från nattjobb.

Måste städa detta rum de serut som nån släppt en bomb här inne. O sen har jag midterm i amerikansk historia idag. Ja men ni förstår ju va spännande haha. NOT.

Har fullt upp idag. Hoppas jag inte somna mitt på blanka dan. O hoppas verkligen vi får gå hem tidigare från historia lektionen ikväll. Kl e halv 8 på morronen o jag längtar redan till kvällen.

Yesbox. Ok men nu ska jag städa..

O om 3 veckor åker jag to mitt kära Sweden!!!!!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0