Allmänt seg

Här sitter jag o borde råplugga på mitt psy prov som jag har imorgon. Här sitter jag o kollar på gamla avsnitt av top model istället. O dricker en massa cola zero o längtar efter darling. Han är på skroten o letar bildelar. Kanske låter trist men för han är han som a kid in the candy store. Han skulle kunna stanna där hela dagen.

Igår blev de en liten utgång. Va himlans trevligt. Gu jag måste klippa naglarna de växer som ogräs. Kan inte mitt hår börja växa lite snabbare istället för naglarna.

Nä nu e de dax att börja plugga. Senare ska jag o darling ut o promenera tror jag. Lr så åker vi till Farmers Market o äter frozen yogurt.

Later my people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0