Can't have it all!

Sitter o tänker på hur mycket jag saknar min älskade familj o vänner! Har gråtit ungefär 13 gånger idag. Jag är absolut INTE olycklig här. Jag är lycklig o trivs bra. Men jag har inte min familj o mina vänner från Sverige här. O de känns som vad jag än "väljer" så kommer jag inte vara 100% lycklig. Can't have it all liksom. O de gör mig så ont. Fan jag saknar min familj så himla mycke. Jag saknar också mina underbara tjejkompisar så jag kan bli galen ibland. Men jag skulle ju aldrig kunna ge upp min kärlek för att åka hem o ha min familj i närheten samtidigt som jag vet att jag skulle vantrivas så fruktansvärt i Sverige. What to do? Äh de finns ju inget riktigt svar på de, förutom att jag behöver bli miljonär så jag kan åka hem ungefär va sjätte vecka :). Men jag vet inte om de kommer funka att bli miljonär just nu. I am a fattig student juh.


Här firar vi min 25års dag uppe hos Pappa o Marita


De här två saknar jag nästan mest!


Tjejer ni är bäst o jag saknar alla galna saker vi gjorde!


Jag e bara lite deppig nu o har hormoner som rusar runt o e känsloladdad för min Sverige semester om 6 veckor. Har jag sagt att jag längtar.

Jag vill säga tack till hela min familj o alla mina vänner som alltid stöttat mig när jag bestämde mig för att flytta hit (även om de inte ville de). Ingen nämnd o ingen glömd! I LOVE YOU!!

Kommentarer
Postat av: sara

glöm inte att tacka barbro, det är väl ändå tack vare henne du åkte till usa första gången? moahahahaha :) puss o kraaaaaaaaaaaaam!

2009-03-01 @ 19:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0