Depp depp

Ja fan de regnar e grått, jag gjorde så dåligt ifrån mig på provet i måndags. Å har tusen grejer att göra o just nu känner jag att jag orkar inte.

Jag känner att jag e så nära på att ge upp. Jag har ingen motivation för skolan, jag blir stressad bara jag tänker på allt jag måste hinna med. Uppsatser, prov, lektioner. Allt. Jag blir galen.

Å som cherry on the top så fick min dator helt flip igår o chrashade o raderade ALLT jag hade. Orka. Den funkar ju nu men morgon e de jag som åker o köper en ny dator på avbetalning. Jag har avskytt den här datorn från första början o de här va droppen.

Nää nu ska jag se om jag kan gå o finna energi nånstans så jag orkar med alla måsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0